Nödvändigt!

Åååå så underbart de var med en snus! *skrattar*

Satt allvarligt & tänkt¨på att ge hela detta inlägget åt ämnet: SNUS....men jag tror tyvärr att ni skulle tappa focus lika snabbt som en två-åring med bokstavkobinationssjukdom.. ;-)

Känner mig annars rätt låg, tappade gnistan före lunch & jag vet e faan var det är.....kommer så klart att vända tillbaka igen. As always!! Men det känns bara tungt nu, skulll lätt behöva vara hemma & sova ut en dag eller två...men fråga e om förkylningsjävlen skulle släppa då eller om jag fortfarande skulle vara kvar i denna förbannade gråzoon av varken eller!! *muttrar* Jörgen gjorde i alla fall mig en tjänst igår & handla med sig 3 vitlökar som jag behöver för mina berykades vitlökscoctails.. *huuaaah* Tack bubbas! Svepte i mig en vid 21-tiden igår...kommer bli en till när jag kommer hem från jobbet....ska ta en om dagen tills jag bli frisk!! helt sjukt....kommer lukta yumma imorgon med andra ord. *blä*

Stack i alla fall ut & gled i en timme efter jobbet igår, var sjukt länge sen jagv ar ute & åkte hoj då vädret inte alls var så bra. Kommer nog ställa av den efter nästa vecka så..

Pillan ringde i alla fall efter 18 & det slutade med att hon droppade ner med sallad så vi kunde äta middag. Sen kom syster & Albin förbi....fick hjälpa sis med Facebook. *skrattar* Klockan 20,00 var det dags att skratta till Idol....jag lovar....en tjej igår var det ABSOLUT SÄMSTA JAG SETT I HELA MITT JÄVLA LIV! *skrattar så jag tjuter* Sondra kikade oxå upp lagomt till House....tanken var att jag skulle slänga ut tjejerna efter Idol då, men det blidde efter House! =)

Trodde annars att jag ställt klockan fel igår, eftersom den bara ringde efter 45 minuter & väckte mig....men jag hade tydligt sovit heeeela natten... *gäspar* Hatar när det händer..

Ikväll då.....jaaa du....kommer inte göra ett skit...sova & vila & dricka vitlökscotails.. Roligt kväll va?? Tur ingen vill kramas med mig.....

Dagens:
Maria går på vägen som leder in till byn, Hon sjunger och hon skrattar åt lärkorna i skyn, Hon är på väg till torget för att sälja lite bröd, och solen stiger, varm och stor, och färgar himlen röd
By
Björn Afzelius - En Kungens Man

// One Love


Kommentarer
Postat av: ;)

Vadå "tur ingen vill kramas med mig" vad vet du om de.. :P

2007-09-13 @ 20:16:39
Postat av: Bengis

Kan jhu inte direkt säga att jag märkt av någon goo själv som vill de.. ;-)

Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt en som vill... ;-)

2007-09-15 @ 20:43:35
Postat av: Bengis

Ahaaa, vem kan de tänkas vara då?

2007-09-16 @ 21:56:00
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback