Tankat & fixat

Nu är våran lediga & lååååånga dag över.

Jögga ringde & väckte mig 07,20......efter en dusch så gick jag ner til bilen & sen stannade vi til på jobbet innan för frulle & snus, sen styrde vi bilen mot stugan. Allt gick bra upp & ner....landade på Yamahacenter runt 10,15. Sen var det dags att se vad alla arbetslösa människor gör på dagarna....så vi tog oss en sväng förbi Birsta. Gjorde Birsta City för andra gången sen de öppnade....stannade till på Charm & lunchade med Sonrda. :-) Sen gjorde vi stället en gång till....för att inse att det nästan bara jobbar tjejer som ser bra eller bättre ut inne i alla butiker.. *haha* Efter den riktigt jobbiga tiden så var det dags att lyxa med nån timme av serier.....Jericho....som fortfarande håller!  Yamahacenter tog sin tiiiiid på sig & ringde inte förren klockan 16,00!! ROLIGT, mitt i den värsta trafiken....men eftersom vi är riktigt bra så var det bara lasta på skotern & glida tillbaka mot stugan.  Nyss kommit hem & magen kurrar som aldrig förr efter ett mål mat....men jag får vänta tills frullen imorgon, orkar inte fixa mat nu!! *nope*

Mmmm, vällen är fortfarande ung & det kommer bli en film ellr nån serie snart....väntar bara på att grannen ,a.k.a Jörgen ,ska komma upp efter sin middag betsående av varma mackor. *haha*

Kom förresten på att jag ska lyssna lite mer på H.I.M....fick lite oväntad insperation i helgen! *hihi*

Ses sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kul å se att även du finns här =) å lika rolig som alltid =)

2007-10-23 @ 07:05:06
Postat av: Bengis

Tack! Vem är du som inte skrivit något namn?

Postat av: Pillis

joo jag förstod ju de :) jaa som du sa...de är ju sånt som händer :) hoppas du får en bra dag på jobbet!

2007-10-23 @ 10:22:26
URL: http://www.nogg.se/pillz
Postat av: Anonym

Marie =)

2007-10-23 @ 22:20:14
Postat av: Bengis

Marie vem? :-) Om jag inte minns fel så känner jag ett par.. *skrattar*

2007-10-23 @ 23:08:23
URL: http://malocc.blogg.se
Postat av: Anonym

Lakritsmums =)

2007-10-24 @ 10:13:51
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback