Vidareutveckling

Av mitt Orka bry tidigare idag!!

Jag vaknade alltså med ett tryck mitt i bröstkorgen under mitt bröstben idag oxå, samma sak hände alltså igår oxå. Men att bara känna det en dag orkar man liksom inte reflektera över, inte jag i alla fall. Men sen vet ni att jag är så pass puckad att foten kan vara bruten i fyra dagar innan jag änne kommer på tanken att åka till en läkare för att kolla upp det.. *skrattar* Pucko-nivån är ganska hög på mig när det gäller dessa saker alltså!!

Kikade upp massa symptomer på Internet & där fanns det ena efter den andra om vad jag skulle kunna ha. Men vissa små lokala avvikelser. Till slut orkade jag inte chansa på vad det skulle kunna vara så jag ringde Vårdcentralen & fick prata med en syster.

Grejjer är att jag tränar ganska mycket när jag väl är frisk & då vill jag inte gärna ha något skit som går och sliter direkt mot hjärtat. Man kan dö av andra saker istället, träningen är inte viktig....nästan! Efter ett par minuters samtal så var både sjuksyster & jag lugn, det ska inte vara hjärtmuskelinflammation eller hjärtvägsinflammation. Det bör inte heller vara luftrörsinfektion eller luftvägsinfektion.....samt lite andra småsaker som vi uteslöt!! Jag saknar typ alla sympomer för att stämma in på dessa profiler eftersom jag inte har hosta, rinnande näsa, torr mun, torr strupe, feber, slem osv...

Har det inte gått över tills på¨måndag så skulle jag i alla fall kika in på en EKG, samt en kontroll av lungorna. Men jag har redan nu kommit på att jag ska vara frisk tills på fredag så jag kan lyfta skrot med Sara på måndag. Så är det!!

Nu vet ni varför jag var less & fortfarande är less. Det har inte inträffat nått hemskt & personligt...som ett dödsfall eller dylikt. Jag blir bara sänkt av nått litet äckligt virus i kroppen & därför sitter jag här och muttrar.

Lunch med massa grönt, det kan ni hoppa upp & sätta er på!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Baby

Känner faktiskt igen det där, jag har haft ett virus en gång i kroppen jag med som gjorde att jag fick ett mkt obehagligt tryck emot brösten / hjärtat. Det kom av och till för mig och värst var om jag ansträngde mig. Lite nyttig mat, vila och värme för dig vännen gör dig gott. ta hand om dig!

2007-01-23 @ 11:51:34
Postat av: Baby

Bröstet menar jag självklart.. inte brösten.. ;)

2007-01-23 @ 11:52:42
Postat av: djhenke

Krya på dig vännen... Skönt att det inte var nått "värre"

Postat av: Bengis

Tnx ma darlings! =) Kommer vila ut denna veckan & sen är det klart.. *s*

2007-01-23 @ 12:49:58
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback