Snöar igen

Åååå vad nice! Hoppas det fortsätter till helgen så man ev kanske åker med lillen till Hassela. =)

Annars droppade Jörgen upp till mig igår, hade en plan att se Flags Of Our Fathers i regi av Clint:an.

Men innan det så droppade Curth in till mig, karln från Härnösand som skulle köpa mina stereodelar. Efter en snabb genomgång av sakerna köpta han dem. Informerade även honom att jag inte använt dem sen 1999 och därför är väldigt osäker på statusen. Men skulle det visa sig att inte en sak fungerar så har han mitt nummer & så får han såklart tillbaka alla stålar. Skamm vore det väl annars...

När köpet väl var klart intog vi ryggläge i en soffa var, slog på filmen & njöt till filmen som så många ggr förr när det gäller våran gamla avslagan westernhjälte. *skrattar* Klart sevärd film, se den!! I mitten på filmen droppade Lillen a..k.a Lg in oxå. Slängde ut grabbarna vid 22-tiden & sen var det nästan dirket dags att nalla.

Jaja, sitter som sagt här poå jobbet men en liten skallebang så den är inte helt bort. Känns jobbit & surt men det är la bara att bita ihop. Nu är det mellis.

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Klart du skall med till Hassela, du kommer hinna se din fotboll =)

Postat av: Bengis

Är inte helt säker...men det lockar fett! :-)

2007-01-18 @ 15:24:30
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback