Livsnjutare

Har legat i soffan ikväll & sett lite på en serie samtidigt som jag låtit mina tankar vandrat lite. Egentligen har jag hunnit med att tänka på allt mellan tummen & armbågen (ett av mina konstiga ordspråk)..


En sak som jag iallafall kom fram till är att man ska passa på att njuta betydligt mer av vardagen än vad man gör...eller...iaf mer än vad jag gör. Men det menar jag inte att man ska leva den sista dagen som att det vore den sista....det skulle jag aldrig palla! *skrattar*


Däremot så tror jag att man ska passa på att göra saker som man tycker om....som på vintern ska jag åka mer snowboard, pulka i sidsjöbacken, bada tunna, pimpla (fiska för er som trodde annat) & bara vara..

Sommaren erbjuder jhu wakeboard, vattenskidor, badring, åka båt, nattbada, Mc, Tarzanstigen osv osv!!


Man måste bejaka barnet i sig!! :-)

Två underbara drömmar, vinterns:  två veckor i fjällen med puder, sol, stuga & härligt sällskap. Och sommarens: En maaaassa dagar i stugan, wake & vattenskidor, 25 grader i vattnet, god mat & dryck varje kväll samt härligt & underbart sällskap ännu en gång!

Tiden går snabbt när man har roligt!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: djhenke

Vi måste verkliga dina drömmar! Det är inte så svårt, vi får planera in en weekend till Vemdalen då jag har en massa stigor där vi kan utnyttja... SOmmaren är du som får styra upp =) ME LIKE!!

Postat av: Bengis

Lätt, jag är med heeeela tiden!

2007-01-23 @ 07:55:00
URL: http://malocc.blogg.se
Postat av: Baby

Jag vill verkligen åka pulka i sidsjön! när ska vi åka???!!!=)=)=)=)

2007-01-23 @ 10:11:37
Postat av: Bengis

Kan la kika upp hur det ser ut i helgen...om det finns tillräckligt med snö för att inte slå sönder rumpan! =))

2007-01-23 @ 11:46:40
URL: http://malocc.blogg.se
Postat av: Baby

Jaaaa! Vi åker pulka! =)

2007-01-23 @ 11:50:27
Postat av: Mumin

Vi är några som är på att åka pulka imorgon ONSDAG! i Sidsjön... Ska du häng på?! :P

2007-01-23 @ 16:44:42
Postat av: Bengis

Guuuud så roligt....ska se hur jag & min bröstkorg mår imorgon! =))

2007-01-23 @ 22:08:39
URL: http://www.malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback