Kvällen

Kvällen i kort...

Massa avsnitt av Boston Legal....sen droppade Jörgen, Ola & Roger upp. Strax efter det ringde det på dörren & så kom Markus på besök. Det blidde såklart en kanna Java till grabbarna.


Vi drog på ett par avsnitt av Las Vegas innan det var dags för alla utom Jörgen att gå hem....han bor jhu som sagt under mig. *skrattar* Vi dorg två avsnitt till & sabbade nästa veckas tittande direkt.. ;-)


Nu sitter jag & snacka med Sara, som ska bada.
Värsta fubbiga!! 
Själv ska jag la om lilla lilla stunden krypa ner & kramas med kuddarna!!


Sov gött när det e dags för er, imorgon är det ondag & halva veckan har gått.. =))


// One Love


Kommentarer
Postat av: JD

Tackar för kaffet!

På fredag blir det fest bara så du vet! grabbarna på jobbet vill ut och jag antar att det kan vara så att vi festar hos mig...

Snart blire sängen!

// JD

Postat av: Bengis

D var så lite så!

Jaså, det e kalas till helgen. Jag SKA vara hemma i helgen efter mina känningar i kroppen. Men ni kommer garanterat att ha roligt! ;-)

2007-01-24 @ 08:06:02
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback