Jag kommer att ha sväll i flera veckor! ;-)

Ååååå, det gick & det går igen....snart kommer jag ännu en gång!!

SATAN vad nöjd jag är över mina nya tv som står på tv-bänken för stunden. När jag kom hem efter en låååååååååååååååååång dag på jobbet kikade JD upp till mig för att ge en hjälpande hand. Vi lyckades packa upp den ur kartongen & sen var det bara upphängningen på väggen som var kvar. Måste handla på mig lite tvingplugg & setlimm under veckan. Så jag är SÄKER på att tv´n väl sitter kvar på väggen efter att den hängs upp.. *skrattar*

Kommer nog inte att gå hemifrån på flera veckor nu, men om DU vill se på film med mig eller bara hänga lite....så ska det nog kunna ordnas! *thihi* Jag kanske överreagerar lite oxå....med tanke på ur bra min förra tv vart under ett par månader. Men jag lovar.....det är inte tråkigt att se en film från Canal+.....satt & zappade mellan Robotar & Meet The Fockers.. =))

Lite ballt att det finns bild i bild......och bild i den bilden. Så att man kan ha koll på fyra kanaler samtidigt. *asg* NÄR kommer det att vara nödvändigt......bara när det är fotboll på tv konstaterade jag & JD. :-)

Annars är jag nog lika konfunderad över det underbara väder som gör sig påmind utanför mitt fönster. Hur KAN det vara möjligt att det är 5,7 grader varmt ute den andra veckan i januari. Snitt-tempen under december & januari måste fram till dagens datum vara ca 4,8 grader.. Jag är grymm på att gissa! *moahahahaaahaa*

Nu ska jag lägga mig i soffan & njuuuuuta av Simpsons.

// One Love

Kommentarer
Postat av: Bengis

Viktigt! Kommer nog att fälla en tår på lördag då manchester spelar...de kommer att vara så vackert!! *haha*

Postat av: djhenke

Jag kommer bo hos dig i veckan jag =) *skratt*

2007-01-08 @ 20:52:57
URL: http://www.phaat.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback