Idrottsgalan

Jag har haft en härlig kväll, blev ett riktigt bra armpass med syster efter jobbet som avslutade med 50 minuter på steppen. Shit vad jobbigt det är med steppen, men nu ska jag på allvar köra den efter varje träning. Blicka framåt....lätt!!

Var förbi OK & hämtade ut rollat som kommit. Så nu är det inkasering av pengar som gäller. *skrattar* Hämtade även ut en grej till JD samt mina hörlurar som jag väntat på. Men tror ni inte på faaan att de dumma jävlarna skickat fel grejjer IGEN. Imorgon blir det till att skälla, på riktigt denna gång. Jag har faan ett låååååååååååååååångt tålamod innan det brister. Men nu är det nog! Ska bli spännande att höra hur det ställer sig till det denna gången. *suckar*

Har annars sett på 2 avsnitt av min serie ikväll. Måste villigt erkänna att jag gillar den, skönt mot alla andra "vanliga" serier som går. Men de kanske bara e jag. ;-)

Han även med att snacka lite med Miss S innan det blidde dags att nalla. Hon är riktigt mysig, go & härlig den tösen.. *thihi*

// One Love


Kommentarer
Postat av: djhenke

Jaha! Här har man missat nått, Du har nått och berätta för mig imorogn du! *skratt*

Postat av: Bengis

Hmmm, vad e det nu som jag missat....var inte helt med igår heller så!!! *kliar huve*

2007-01-16 @ 11:52:44
URL: http://malocc.blogg.se
Postat av: djhenke

Vi tar det sen.. =) Tänkte mest på Miss S

2007-01-16 @ 15:17:16
URL: http://www.phaat.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback