Gick hem

162716-16
Pallade inte sitta kvar utan smärtstillande... jag måste ha sådana för att skallebangen ska gå över.
Piller och sömn, annars är det kört.

Tog en sväng förbi hälsokosten & handlade Mivitotal Flex & Echinagard oxå, sen en sväng förbi Apoteket för att handla nässprej. Så nu har man allt för att undvika förkylning, peppar peppar! OM det inte redan är för sent då skallen bultar & näsan rinner. Måste ge Henke ett tack oxå som skulle handla detta åt mig med jag sprang ändå ner & handlade. Tanken som räknas där bubbas så tack ännu en gång!

Nu ska jag sova, tack & g´dag!

// One Love


Kommentarer
Postat av: djhenke

tacka inte, jag han ju aldrig göradet, mycket spring har det blivit den här veckan! Krya på dig bubben...

Postat av: Bengis

Klart jag ska tacka bubbas! För om jag inte hunnit före dig så hade du jhu handlat till mig. =))

2007-01-17 @ 12:39:01
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback