Skumma drömmar

Vaknade heeeelt slut idag....har haft helt sjuka drömmar hela natten. Bland annat drömmde jag att jag dog i två av drömmarna. Den av de som jag kommer ihåg mest var den som jag hade precis när jag vaknade. Nu ska ni få höra på nått sjukt....jag var alltså ute & åkte motorcykel tillsammans med Tommy Lee....trummisen som var gift med Pamela för er som inte har kollen. Sen vurpade vi & jag for som en trasvanet efter vägen & slet sönder kroppen. Kommer ihåg att jag hamnade på sjukhuset med att jag där hamnade i koma av all blodförlust. Kort där efter dog jag.. Snyggt!!

Vad
kommer dessa drömmar ifrån, man har alltid nått i sitt undermedveta.. Jaja, hinner inte skriva mer nu eftersom jag ska på möte!

Ciao!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

hmm... Lilla gubben! =) Du får sluta se på dom där våldsfilmerna och privatinspelade "naturfilmer"

Postat av: Bengis

Never! I´ll rather die.. ;-)

2007-02-06 @ 10:52:04
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback