Sjukt roligt

Sitter & testar för full nu & det är sjukt roligt, även om jag knappt hänger med i hälften av alla saker. Mina testfall & batchar har jag stenkollen på....lite värre när man ska ner på konstruktörsnivå & hänga med. Har man aldrig sett dessa miljöer förstår man nog inte vad det hadlar om.. *haha* Grymt sjukt imponerad av de som sitter & konstruerar & proggar..

Ska på möte om lilla stunden & sen blir det nog en sen fika.

FATTA vad ont jag har i min näsa oxå, kan knappt ta på den utan att tårarna kommer. Tack för den L-G.. *haha* Funderar starkt på om jag ska stämma dig för sveda & värk.. *mohahahah* Eller så får man skylla sig själv då man har roligt.. *thihi*

Annars var gårdagen över förväntan....även om jag två ggr under dagen blev bjuden på tårta för att fira kärleken. Så kan det vara....att man får i ansiket då man är singel. Fattar inte att alla gnäller över att deras respektive ska visa sin kärlek alla andra dagar utam just denna...eller komma med blommor en anna dag. Det håller jag dock med om...att man kan vara underbar, mysig & alldeles fantastisk andra dagar oxå. Men att ha en älskade på alla hjärtans är speciellt. Det ska man förvalta & omfamna efter bästa förmåga. Annars gör man i mina ögon bort sig, för hur de än vill vända & vrida det så har de någon som älskar & bryr sig bra mycket utöver det vanliga. Tar man det för givet eller inte tycker att det är speciellt så....Bry!! 

Ikväll är det ben som gäller & jag funderar starkt på om jag ska köra 1,5 h på steppen istället, då buggarna får jobba sönder där oxå.. *ler*

Japp! Höres sen alla underbara!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här var det hårda ord.

2007-02-15 @ 10:16:55
Postat av: Baby

ord och inga visor =) föregående inlägg var från mig. ha en kanon dag! kram

2007-02-15 @ 10:17:19
Postat av: Bengis

Jo, men i vilken tidning eller radio eller tv-kanal för den delen där alla ska skriva, ringa eller debbatera så låter det lika samma. Jag förstår som sagt vad de vill & tycker...men sammtidigt så förstår jag inte att de till & med finns folk som blir förbannand på en alla hjärtans bara för att blommorna kom på fel dag! Men det är la därför jag inte har tjej, dum & blond som jag e!! ;-) *kram*

Postat av: Baby

Finns det verkligne folk som blir förbannad? Eller jo det finns det fan. *egen erfarenhet* Och för övrigt förstår jag inte alls varför du inte har flicka..! =)

2007-02-15 @ 17:47:08
URL: http://blogg.passagen.se/sundsvallsbaby
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback