Gårdskvällen

Kom hem från jobbet vi 16,40, käkade & väntade på att Sara skulle bli klar för träningen. Vid 17,20 tiden landade vi på EGO där det blev ett riktigt bra pass axlar som jag avslutade med 60 minuter på Steppen. Äckligt jobbigt för er som tvivlar. Sara stod på Smygaren, den är faan inte heller att leka med. Träffade föresten Jennie (henkes jennie) på Steppen då hon kom & ställde sig på den brevid mig utan att först se att lilla jag stod & dog där.. *skrattar* Fruktansvärt härlig tjej det där!

Väl hemma blidde det en gainer & sen dog jag i soffan till lite Battlestar Galactica. Shit alltså....har inte många avsnitt kvar nu innan jag sett alla tre säsonger. Man kanske ska börja se nått annat för att ha lite att se fram emot. Vid 21-tiden  zappade jag förbi på digitalboxen & upptäcker att England -Spanien visades på Viasat sport 1. Ojoj, det första fem minuterna från England var bland det bästa jag sett....sen ebbade matchen ur. Pallade bara med att se den första halvleken innan jag tog mitt förnuft till fånga & kröp ner.

Idag sitter jag annars & testar hela dagen. Hur roligt som helst, bara jag har uppdaterat mina maskiner!! =)

Kaffe, ja tack!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Hur var det med de där kaffedrickande igentligen! skratt!

Postat av: Bengis

*skrattar* Jag skulle bara ha min reningsperiod i januari....av vad jag vet e det februari nu! *haha*

2007-02-08 @ 11:17:47
URL: http://malocc.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback