Alla låtar fram tills nu..

Ska bli spännande & se vad det är för några vackra låtar som jag lagt ut citat från....ååå vad ni fått stå ut med..


Kansas - Dust in the wind
Creed - With arms wide open
Guns N Roses - Patience
Akon - Sorry, Blame It On Me
Lars Winnerbäck - Hugger i sten
HIM - Join me in death
Shakespear´s Sister - Stay
Per Gessle - På promenad genom stan
Scorpions - You & I
Lionel Richie - Stuck on you
Damien Rice - 9 Crimes
Jacksons Five - I´ll be there
Matchbox 20 (org by cindi Lauper) - Time After Time
Lionel Richie - Ballerina Girl
Mauro Scocco - Till dom ensamma
Ozzy Osbourne & Lita Ford - Close my eyes forever
Frida Örn (a.k.a Laura Sweden)-`Release Me
Don McLean - American Pie
Life of Agony - My mind is dangerous
Per Gessle - Tycker om när du tar på mig
Linkin Park - Breaking the habit
Hello Saferide - Loneliness is not better when you´re alone
Peter Sarstedt - Where do you go to my lovely
Blink 182 - I Miss You
Pretenders - I´ll stand by you


Om ni verkligen vill veta vem jag är genom min musik...ta hem dessa låtar & lyssna....helt overkliga texter på ALLA!!


// One Love


Kommentarer
Postat av: Mia

Aaa.. Såå sköna låtar ;)

2007-08-31 @ 11:39:11
Postat av: Bengis

Vem e du då Mia?? *nyfiken*

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback