Vad att säga..

Sjukt länge sen som jag bloggade nu....men det känns helt OK. Det är ingen jävel som vart här inne & läst eller hållt sig uppdaterad endå.. Känns nästan som jag ska lägga ner, fyller inget syfte!!

Eller så blir jag en en sådan människa som jag stört mig på under alla år....som bara bloggar 3 ggr / månad. Galet! *skrattar*

Måste passa på att säga välkommen till 2010 oxå. Ett fantastiskt år med massa nya härliga, underbara & alldeles mysiga möjligheter. I alla fall om du frågar mig!

Känns jäkligt tråkigt att jag kommer tappa mig broder & bästa vän som granne oxå. Jörgen & Maria flyttar om ca 1 månad till sitt radhus på Södermalm. Sinnes roligt för dem dock! Supersnyggt där uppe & det passar verkligen dessa 2. :-))

Vad har annars inträffat sen sist då..

Carro & Micke har blivit föräldrar, igen! *grattis*
Elin & Ola har oxå blivit föräldrar (igen för Ola) *grattis*
Stina & Fredde har äntligen fått sitt kärleksbarn!! All lycka till er.. *kärlek*

Åsa & Nino kommer snart att få hämta sitt barn, så galet roligt!!
Ullis & Lasse väntar tillökning, galet roligt även de!!
Hanna & Johan väntar oxå tillökning, sjukt roligt!!

Pillan har flyttat till Norge!
Maria har flyttat in i egen lägenhet i Haga!
Åke har handlat en ny snygg, trygg Volvo!
Pappa har gått ner till deltid!

Jag funderar på att handla längdskidor, frågan är om jag har psyke att hantera själva åkningen bara?!?!

Annars har jag & broder Marzouki bokat våran resa till The Big Apple....aka New York! Åker den 29 april & kommer vara borta i 11 härliga dagar. Våren är nästan pasé & försommaren knackar på deras dörr då!! Så äckligt mycket jag längtar tills dess nu. :-))

Som vanligt smider jag massa planer, och av dem händer inte mycket!

Måste även nämna att jag blev bjuden på hockey av Madde förra veckan! Riktigt roligt, tyvärr loosade TIK mot Färjestad på ett riktigt dåligt sätt....men men....de kommer fler matcher! Som den ikväll....ett MÅSTE att vinna om vi ska lyckas knipa en plats i slutspelet.

Ha en härlig helg, eller månad!! Beroende på när jag ramlar in här nästa ggn!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback