Motivation

Saknade helt motivation till någonting alls fram mot 16-tiden igår.....vilket inte känns så lovande när man ska iväg & träna. *suckar* Tog halva gym-tiden innan jag lyckades skaka av mig den feelingen & blicka framåt. Fattar inte vad de kan vara som ligger till grund för detta....förmodligen stress, som jag inte riktigt kan placera. Men men..

Planen nu är iaf att kliva upp tidigt, träna hårt efter jobbet & läsa innan det är dags att sova. Då ska de mycket till om kroppen & knoppen inte är i balans. :-)) *klappar mig uppmanande på huve*

Tog en prommis innan jobbet idag! Alltid lika underbar skönt, man blir så jäkla pigg & peppad efter de. Men sa**an vad kyligt de var ute....dock bara 11 minus, men med en fuktighet som var äcklig. Gick rakt igenom alla kläder.. *brrrr*

Kvällen, den består av träning. Ska värma lite bröst & axlar. :-)

Trevlig dag, till ni som inte läser! ;-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback