Hockey-killen

Tog mig en hotellfrulle i lördags....underbart härligt! Tog därefter en tidig fika innan det var dags att kliva hemöver & slappa ner mig i soffan.

Fram mot 16,00 droppade jag ner till Jörgen, måste ju ta tillvara på de sista dagarna här nu...innan de flyttar den 15:e.. Min köra granne sen 6-7 år! :-/ Åke & Micke F droppade ner fram mot 18,00. Hade en skön grabbkväll med youtube & tv-spelande. *hihi* Avslutade kvällen med att kliva ner på Svenssons, där vi träffade upp Madde & Linda....sen kan man nästan säga att kvällen avslutades....iaf i minnesväg! *huuuah* Känner mig rätt duktig som inte avslutade kvällen på Oscar (vilket jag insåg på söndagen när det inte fanns en stämpel på min handled)...utan gick hem! *klappar mig stolt på huve*

Igår mådde jag helt klart bättre än jag trodde! Tog en lunch på Curres....skrovmål is tha shiiit! :-)) Måste ju kolhydratladda inför hockeyn som började klockan 18,00! :-) Vi var ett riktigt härligt gäng: Matte Öhlen, Lars Berglund, Gonken, Lumpe, Matte Höglund, Sondell, Glas-Peter, Pontus mm.mm! Samma tid nu på söndag, men då ska vi nog till NSK´s uterink. *me like*

Rätt nöjd annars, handlade ett par nya grillor, handskar & klubba för 2200 kr. Tror ordinarie pris annars skulle hamna på dryga 10,000 kr.....så jag gjorde med andra ord ett jäkla bra klipp! *skratt*

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback