Häng med..

Hade en bra jobbdag igår...iaf med facit i hand. :-)

Blev träning efter jobbet, misshandlade bröst & rygg lite lätt innan en lätt kardio.

Fick sen främmande av LG. Roligt att umgås & snacka ikapp oss lite....har inte hängt lika mycket det sista året sen han träffade & flyttade ihop med Hanna. Slutade med att vi ritade & snackade om en "ny" altan som jag vill bygga i stugan. I bakgrunden gick matchen mellan MoDo - Timrå....som slutade riktigt lyckligt. Poäng till oss dvs!! :-))

Tog mig en prommis innan jobbet idag med, vilket är så häääärligt. Har ett nytt tänk ang de tidiga dagarna som jag tror kommer underlätta framöver. *me hope*

Hur ser eran helg ut som då?! Själv blir det fredagsmys ikväll (förmodligen själv), sen tar jag nog en fika/tidig lunch imorgon innan det är dags för en sjukt viktig hemmamatch för TIK. Kvällen blir lugn & lämnas öppen.. Söndagen däremot, kommer bli galet rolig om grillerna som jag ev. ska köpa kommer att passa. *hoppas hoppas* För då kommer jag börja spela hockey tillsammans med Lars Berglund, Jeppe Claesson, Andreas Lindsen, Henke Roslund, Matte Öhlen, Peter Eriksson, Andreas Sondell, Glas-Peter mm.mm. De hade premiär i söndags....och de planerade dagarna då vi träffas & har roligt kommer vara onsdag & söndag...på Midälva. :-)) Snacka om att jag kommer vara en Bambi på hal is, är över 13 år sen jag slutade spela hockey & stod på ett par skridskor!!! *huuuah*

Som sagt, häääääng med!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback