Är det vila

som kroppen försöker intala mig att göra..??..

Gick nyss på toa & snöt mig...då nästan exploderade av näsblod.. Lika surt varje gång det lyckas inträffa & det brukar betyda 2 saker. Jag kommer bli sjuk inom en snar framtid då kroppen har nått skit i sig....eller så är kroppen helt slut & vill vila till sig lite. Märker om jag blir sjuk, men kroppen kommer f**n inte att få någon vila!! Inte nu när jag återfått min nyvunna (gamla) härliga motivation....som fullkomligt skriker: DÖDA FORMEN! *skrattar*

Har annars löst en akut grej på morgonen...som uppstod genom rättningen vi gjorde igår vid 16,00. Sånt som händer....tur att de gick att lösa hyfsat enkelt. :-))

Snart dags för lunchen!

Härlig eftermiddag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback