Skärpning

Tappar bloggandet efter 2 inlägg & måste alltid påminna mig själv om att komma igen.. *skratt* Inte lätt när man har så mycket att göra att dessa 2-3 minuter om dagen inte finns.. *ironi*

Helgen har vart bra, hämtade hem The Green Pearl i fredags...stort TACK till Micke M som åkte med mig. Nu ska de bara meckas lite så kommer den vara snyggast till våran igen (körs ju inte på vintern). :-)


Vaknade tidigt i söndags, tog en prommis upp till Sidsjön, ett varv runt & hem igen. Hann bara landa innan Jögga ringde (lagomt bakis) för att ta med mig & Micke F till Nedansjö för en avslappnande match i div 5. Nedansjö vann rätt enkelt. Kul! :-D

Igår skippades gymmet, kröp ner i soffan & kikade på 2 rullar istället. Blev riktigt besviken på Drag Me To Hell....dock lite mer positivt överaskad av The Uninvited. Frågan är bara om orginalet från 2003 är bättre?!? *kliar huve*

Mmm! Annars har jag hunnit med en prommis, frulle & 35 minuter på jobbet! *hihi*

Trevlig dag alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback