Planeringsdagar

Jepp, det är det dags för idag & imorgon!

Vi kommer på Systemdriftesenheten att fara mot Bispgården för att planera våran verksamhet under 2010. Jag tror att de kommer bli 2 riktigt bra dagar faktiskt, iaf om man ska se till vädret.. *skrattar* Hoppas bara att det är någon mer än mig som vill & ska bada i badtunnan. :-)


Ser annars fram emot helgen med allt vad det innebär. Som det ser ut nu så kommer vi att samlas ett stort gäng för att spela paintball...vilket kommer avlutas med grillning, bärs & lite bubbling/badtunna. *myyyyyyys*

Egentligen så skulle jag behöva åka till stugan för att göra ren båten, innan det blir riktigt grisigt & kallt ute. Måste in på
www.yr.nu för att se hur långtidsvarlset kommer vara..

Skulle kanske ta mig upp till stugan på fredag kväll & hämta hem bubblan oxå...parkera den hos Macke så vi äntligen kan skitfa motor på skiten. *kliar huve* Mmm, många saker nu!!

Trevlig tisdag & onsdag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback