Kluven

Är sjukt motiverad för jobbet i skrivande stund...sammtidigt känner jag mig galet omotiverad. Hur kan det gå ihop som?!?

Misstänker att jag har tankarna på träningen som kommer, samt morgondag med allt som "ska" hinnas....har sjuk ågren inför de val som finns. Vad väger tyngst....kan någonting göra det..?!..

Robban ville även ha med mig på invigningen av Espan ikväll, så det kommer jag nog att gästa! Nykter dock...måste ta tag i detta nu med alla fester! Hösten är alltid lika samma....det bara smäller till med olka erbjudanden om fester, folk som fyller år, saker som ska firas in osv! Tur man inte är en som har siktet inställt på SM....då hade de vart kört!! *skrattar* Eller så hade de bara blivit så enkelt att säga nej! *hmmm*

Neee, dags att rikta blickarna framåt! GRATTIS mina kära syster, som fyller år idag!! Åååå GRATTIS i förskott till min "lillebror" som fyller år imorgon!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback