Hektisk helg

Kort & gott....så var de en riktigt rolig helg! Skulle ta de stilla & det lyckades jag med bravur....inte! *skratt*

Invigningen av Espan i fredags, såg la ut som innan....i det stora hela! Lite färg här & där mm! Dock kommer hårdrocksbaren att bli riktigt mysig. :-) Många kända ansiketn vart d där inne...sen sprang jag in i Julia oxå, vilket var roligt! :-)

Klev upp 08,40 på lördagen för att ladda inför en hel dag i skogen med paintball osv! 18 grabbar som leker krig...*skrattar*....men sjuuukt kul hade vi! Sen bar de av hem till mig för lite Giutar Hero någon timme...sen övertog vi Belle Visage för bubbling & bastu. *galet härligt* Kvällen avslutades mellan Oscar & Svenssons. Klev dock hem vid 01,30 & de var en riktigt bra ide av moi. *klappar mig stolt på huve*

Igår vart de en halv nyttodag....dels städa ur lägenheten & sen vart de tvättstugan. Avslutade dock dagen & kvällen med 2 rullar...innan de var dags att krypa ner & läsa. Sjuuukt bra bok...


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback