Heelt sweet!

Hade 2 underbara dagar med ebheten när vi for iväg på planeringsdagar! Inget kaos faktiskt...men mycker bra saker som vi kom fram till. Extra härligt var de att åka hoj dit & hem. =))

Har annars haft en riktigt bra torsdag! Gymmade efter jobbet....första ggn på nästan ett år som jag körde ben, vilket kommer kännas imorgon. *haha* Men de kommer jag bota med en morgonprommis!

Fredag, lördag & söndag! Vad ska jag göra.....är bjuden på födelsedagsfirande pp lördag hemma hos Jörgen....samt att de ska ut & käka, dricka & umgås på kvällen. Är även medbjuden på painball heeela lördagen, vilket ska avslutas med badtunna/bubbel & lite kalla.....samt att jag är bjuden upp till stugan! Gaaaaah!

Söndag ska jag bara vara på....träna en sväng, tvätta & laga riktigt smarrig mat! =))


//One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback