Frisk

Haft en riktigt härlig helg med massa film, samt en liten lätt utgång på Svenssons. Kikade öven in Allstar i lördags & där är det riktigt snyggt. Tror de kommer locka en ännu bredare publik än när det var O´learys.

Tog en vilodag i söndags, hade förtjänat denna. Blev en rulle innan det var dags att skruva upp rullgardinen i sovrummet....jag vill att det verkligen ska vara SVART när de e dags att sova. Vilket det blev, så lill-killen är nöjd. =)

Styrelsemöte med våran bostadsrättsförening igår.....gick riktigt bra. Protokoll är klart & utskrivet, känner mig nöjd!

Stack annars till läkaren idag, kollade upp ett par saker....vilket visade sig vara helt OK...så jag har på papperet att jag numera är frisk! Sug på den ni som säger att jag e sjuk.. *skrattar* Skämt & sido....jag känner mig lättad & enormt glad.

Ser fram emot kvällen med den tillbehörande prommisen som ska avnjutas.

4,5 & pågående!

Fortsatt underbar tisdag alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback