Bryta mönster

Hade en riktigt bra tisdag....tiden bara small till innan arbetsdagen var slut. Pheeew, det är så äckligt mycket nu att jag inte ens orka säga till folk att de e mycket. Kommer bara trappas upp heeeela vägen fram tills mars 2010....sen kanske de dippar lite fram tills maj & efter de kommer en ny efterlängtad semester. =))

Klev iaf ner på Ego för att ta mig en prommis i vänners lag. Gymmade inget då nått skit finns i kroppen & bara väntar på att bryta ut....eller att försvinna.

Sen var d ju detta med pandomin som komma skall....och de vaccin som de erbjuder. Fick erbjudande på jobbet tillsammans med 350 andra (ca 1000 totalt)....tackade ja till de. Känns lika viktigt att göra detta för min egen skull som att göra det för alla andra. För även om jag slipper bli sjuk så är jag fortfarande en smittobärare som kan göra andra ont & de ska jag såklart försöka undvika.

Onsdagen är snart slut, fattar inte hur jag ska hinna med att existera snart. De ramlar ner mer & mer nya saker varje vecka.....nästan varje dag....på ett schema som redan är bokat över 100%. Nu är de inte bara mig som detta handlar om....utan alla oss som jobbar på systemdriften. *gaaah* Hoppas de kommer synas i länekuvertet när de väl blir dags för de samtalen.

Prommis ikväll oxå, ja men visst! Funderar på att klämma en rulle efter de....eller greppa boken & se hur del 2 slutar. 3:e kommer precis till julhandeln & de ser jag fram emot. Mer Conn Igulden till folket. =))

Trevlig kväll alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback