Ben på menyn..samt 18 grader ute

Hade en riktigt bra arbetsdag igår....smack så var den slut. Galet var tiden går....snart e det helg igen & efter de så kommer måndagen med stormsteg. *gaaaaaaaaaalet*

Tränade ett härligt pass armar med sýster igår. Fick bra känning & en hyfsad pump...bättre ska de bli. Känns som denna veckan är lite uppvärning fortfarande. *skrattar*

Ser annars fram emot ett bra pass ben ikväll. Kommer garanterat INTE att kunna gå normalt fram tills på lördag, men det är bara gilla läget. Länge sen de små liven blev misshandlade nu....vilket innebär frutansvärd träningsvärk de första 5-6 ggrna. :-))

Får la se om jag hinner se någon fotboll oxå, den börjar ju tidigt mot för när jag är hemma från träningen.

Uppläggen annars då, på mina vardagar...de ser ut som följer:

04,45 - Kliva upp
05,05 - Prommis
06,35 - Frulle
06,45 - Jobb
16,30 - Lättare middag
17,00 - Träning
19,15 - Hemma igen
19,30 - Lättare kvällsmiddag
20,30 - Kvällsfika
21,30 - Sängen & bok

Rolig & social kille va?!? Men så är det...iaf ett tag!

Var annars 18,2 grader när jag knatade till jobbet 06,40 idag! Helt sjukt...så varmt är det inte ens på sommaren när man vaknar. Men jag gillar de....mer sol & värme till mig. :-))

Nee alla söta! Dags för lunch nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback