Lååångt mellan ggrna

Märker det knappt själv....men veckorna flyger fram så snabbt att jag omöjligt kan ha kollen på vad som händer runt omkring mig! Galet, det e vad d är!! *gaaaah*

Märkte det riktigt tydligt i måndags på jobbet...hann bara komma hit innan det var lunch! PANG! Sitter & funderar lite på de som inte vill jobba & önskar (livet ur vissa) att dagen bara ska flyga fram....ni skulle kunna ärva min feeling av tiden nu. Själv skulle jag behöva ett dygn som är 36 h långt...så allt jag verkligen vill hinna med på jobbet blir fixat.

Onsdag nu! Halvtid redan & jag vrålar innombords!! Tror ärligt att jag ska följa min plan & vara ledig imorgon & på fredag.....sova ut....ta långprommisar & bara vara. Tagga ner lite & ladda inför de sista veckorna på detta fantastiska år. Det är som sagt bara 8-9 veckor kvar till jul nu..


Neee, dags att hämta en kanna vatten & köra vidare!

Trevlig dag nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback