Ester

Satt en snabbis & kikade igenom dokumentation från det förra projektet jagvar med i....det som gjorde att jag åkte sverige runt & hade utbildning tillsammans med Arne för alla handläggare. Därav rubriknamnet Ester....projektet heter så!

Har annars hunnit med 1,5 h här på jobbet & det känns riktigt bra....varje effektiv timme är underbar!

Blickar fram mot kvällen! Funderar starkt på att handla med mig lite bärs & nån flaska vin när jag kliver hem från jobbet. Framförallt då jag ska hem till syster & Andreas imorgon på lite galej.. =))

Måste även ställa undan hojen snart, det är lite för kallt ute i skrivande stund för att d ska vara mysigt & glida omkring. *hihi*


Måste även ta reda på om styrelsen i "HSB" är redo för det planerade "styrelsemötet" om 2 veckor.....om de inte är det så har jag som speaker / konferencier blivit erbjuden jobb på en club i Sollefteå den 24:e. En riktigt rolig grej som kan ses som uppvärmning inför den kommande Sundsvall Rail Style....där det ska snackas i dagarna 2!

Neee, dags att verifera produktionen & den dagliga driften nu!

Trevlig dag alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback