8 dagar kvar..

Så ligger landet i skrivande stund. Kliver alltså på min beredskap kl 12,00 imorgon & kliver av den 08,00 på måndag morgon....så de kommer bli en ganska stilla Halloween för undertecknad. Har en rätt mysig plan för kvällen imorgon...sen kommer jag kliva hem till Fredde & Johanna på lördag. Måste dock komma hem från prod.sättningen först...käka, varva ner & bara var lite. Sen så kanske jag tar en eller två öl. Beredskap är som sagt beredskap!

Snart plöjt igenom en bok igen! Måste ligga & snitta en varannan vecka iaf. Inte för att de e supermycket...men jag läser som sagt bara när de e dags att sova. :-P

Har annars kommit fram till att de nog inte blir en nykter helgdag under hela november. Till & börja med så är det 30 årsfester 3 helger i rad....sen har vi "Club-tema-hårdrock"fest på jobbet, det ska bubblas en fredag osv osv!! Tur att hela skiten kommer avslutas med Sundsvall Rail Style första helgen i december...bara för att "tagga" ner lite.. *haha*

Läser annars lite bloggar nu & då för att hålla mig ajour med folks liv. Ser bla att Meya flyttar hem nu i dagarna, välkommen hem gumman! Samt att Loan flyttat till Sthlm & lever sin dröm, följer Carro (o freddes) lilla valp Frank, hänger med lite i Pillans jobbliv...som blandas med fika, Julia som flyttat till New York, lycka till tjejen, kollar in hos Hampus för lite skön uppdatering, följer med i Mange Myts sköna tankar...osv osv!

Ikväll blir det däremot hockey, inte superkul då Timrå går riktigt tungt nu! Men de kanske kanske kanske vänder ikväll. Håller iaf alla mina tummar för de. :-) Blir 40 pers ca från jobbet som far ut....så vi har en jobbpub med BiteLine & bärs innan. Roligt när de fixar lite samkväm åt oss....speciellt i dessa tider!

Neee, dags att jobba vidare! idag är jag 3 personer på jobbet.....vilket är galet! Har ju själv så mycket att det räcker & blir över. Men de är alltid roligt att utvecklas & slå bort tankarna på annat....även om stressen ligger & trycker hela tiden.

Ha en härlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback