Vilken helg

Blev en afterwork i fredags tillsammans med Tobbe, Micke N, Henke, Linus, Robin & hans flicka. Hamnade på Svenssons & gick därifrån hem till mig. Satt & hade en Youtube-kväll med Micke & Frasse. Riktigt nice måste jag säga! =))

Sov till 14,00 på lördag...det var flera år sen jag hade en sådan 14-is sömn! *skrattar*

Fick på kvällen främmande av Uffe & Jögga....vi hade en reunion. Satt & smuttade wirre, käkade lite tårta, ljög, snackade minnen & hade en underbar kväll. Fram mot 01,00 tog vi oss ner till Oscar för att kika på folk. Hamnade i launchen...tog 2 öl & lika många snaps. =)

Igår blev det en softisch dag! Jörgen droppade upp runt 12,30 med lite dricka. Sen ställde vi oss & bakade en galet smarrig paj som käkades upp. =) Sen slöade vi ner oss i soffan & vilade ögonen på Heroes heeela dagen. Vid 19,00 slog vi på El Clasico...för att se Zlatan avgöra. Killen kan!!

Har annars en vecka som inte går av för hackor! Egentligen är det bara ikväll som jag inte är helt bokad!!

Tisdag - middag med familjen
Onsdag - fika med släkten hemma hos syster
Torsdag - rodda inför Railstyle
Fredag - Railstyle heeela morgonen, dagen, kvällen & natten
Lördag - se fredagen
Söndag - plocka undan från helgen, sen blir det Lasse W!

*pheeeew*

Ha en härlig & mysig måndag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback