Piggare

När Cinna kom till jobbet idag så berättade hon en härlig grej om en av sina bakantas barn. Tjejen hade kommit hem från skolan & frågat: "Är jag muslim?", varpå hennes mamma hade svarat: "Nej, det är du inte".  Då säger tjejen: "Puuuh, då tog jag inte fel mat i skolan"..   Hur härliga är inte de små liven. =))

Var tvungen att snosa idag, vilket jag aldig gör annars....det brukar innebära att jag inte hör själva snosandet & vaknar när kroppen är utvilad. Heeeelt livsfarligt med andra ord!!! Men idag kunde jag inte låta bli....kändes som nattens sammalagda sömn var ca 18 minuter... MAX!! Dock känns kroppen & knoppen pigg nu. Iof så har jag snart vart vaken i 2 timmar...så de vore la konstigt annars. *hihi*


Ikväll kommer Matservice hem med mat till mig igen, och jag kommer som vanligt att klappa händer & småjubla av nöjdhet. =) Köpte även lite grejer för att göra min supersmarriga taccopaj imorgon. Planen är att mysa till det med matlagning, vin & film....de låter la inte så tokigt va?!

Ha en hääärlig dag nu alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback