Otacksamma ungej**el

Fredags…..Idol, vin, Allstar, Memento, sova! Tackar Pillan, Henke & hans mor för en trevlig kväll…och Frasse ju!

Lördag! 30 årsfest med allt som ingick. Galet roligt…även om kvällen är sjukligt suddig fram emot midnatt & därefter.. *huuuah* Var ett helt härligt gäng som klev på gasen & körda.. *skratt*

Söndag! Vaknar runt 10,00 & är pigg, inser snabbt att jag inte är nykter än! Lägger mig & vilar en sväng…vaknar 15,15!! *skratt* Det var mååånga år sen jag tog en sådan sovardag.

Måndag! Mer kraschad än söndagen. Jobbet flöt på, sen var de tvättstugan & efter de droppade Macke in. Där kom vi fram till våran plan NÄR vi vinner 100 mille!

Idag!! Fick nyss panik….insåg nämligen att jag heeeelt missat att gratta min mamma på hennes födelsedag som var i söndags. Då det även var farsdag…som jag inte heller grattade min far på! SNYGG J**LA UNGE! Har iaf skickat ett mail nu på morgonkanten & grattat…..måste ringa sen när de vaknat!

Ha en fortstsatt trevlig dag alla!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback