Ola olerar

Knallade hem från jobbet vid 14,30 igår....flexade med andra ord ut lite tidigare för att sova till mig lite. Kände mig lite kraschad igår & gör det faktiskt fortfarande....så det kommer nog bli en tidig arbetsdag igen.

Hämtade mina kostymbyxor från kemtvätten oxå....de är nu nästan snyggare än när de inhandlades för 2 veckor sen. =)) Blev i samma veva en sväng förbi apoteket för att handla nässprej (barn) & encinagard.

Kvällen började med att jag vilade ögonen till en riktig kultskådis, Steven Segal! *skratt* Hans filmer är alltid rolig att se om man har den humorn. :-) Dock var denna rulle bland det bästa jag sett med honom...då han 100 ggr av 100 spelar en snäll & bra snut som alltid har rätt....men så var det inte i Driven to kill!

Kvällen förljdes upp med hockey, Timrås kamp mot Södertälje....samt Foppas segertåg med Modo mot Brynäs. Älskar att nr21 är tillbaka....det betyder nog nästan allt för Svensk hockey just nu.


Skulle annars ta en sovmorgon idag, men det sket sig. Vaknade strax efter 05,00 & kände mig redo för jobbet. Men det innebär bara att jag kan kliva hem lite tidigare än den redan utsatta (tidiga) tiden jag planerat. :-)

Kvällen kommer bestå av möte nere på
Moyo för att snacka ihop oss om Sundsvall RailStyle.

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback