Men dra åt h**vete!!

Är så äckligt jäkla trött idag...heeeela dagen!! Fattar inte vad det kan vara...eller så vet jag precis vad det är.....jag är gravid!! *skrattar* Förlåt att jag inte berättat just denna galet stora nyhet förren nu!! :-)) Skojja bara...men jag har en hint om vad tröttheten sitter i..

Annars måste jag passa på att sägra STORT GRATTIS till Jörgen & Maria som nu är Radhusägare på Södermalm. Sjukt mysigt att ha 2 eller 3 våningar....beroende på hur man ser det. Köket & badrummet var äckligt snyggt.. =)) Kommer kännas galet tomt för mig dock, har liksom haft Jörgen en våning ner sen 2003. 6 år som grannar...i vått & torrt!!

Neee, nu ska jag njuta av en kopp Java...ska erkänan att jag redan tagit en kopp idag...så detta är lite lyx! :-))

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback