Hon är goo

Marianne på jobbet, ett unikum med sina drya 40 år inom CSN, gick förbi mig i trappan igår när jag var på G hem. Hon säger "Hej då" & jag svarar samma lika.. Då stannar hon upp & säger "Vad du är lågmäld nu förtiden, är det någonting som inte är roligt?"

Till ovanstående hör: det är mycket just nu...utan att ljuga. De sista 3 veckorna har verkligen vart tung...dels jobbmässigt & privat. Privat är det nog mitt eget ansvar att inte flänga runt...men de har vart 3 stycken 30 årsfester på rad...så!! Sen snurrar de på mer i skallen än vanligt!

Marianne såg & hörde iaf just detta på mig, och det var faktiskt roligt att hon...av alla såg & hörde det. Nu kommer det inte alltid vara så här mycket på jobbet....fram mot maj kommer det nog lugna ner sig lite & efter de kommer semestern. :-) Och förhoppningsvis kommer det inte lika många jubilarier på rad framöver...som under oktober & november!!

Fortsatt härlig dag, i detta extremt trista & tunga mörker!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback