Halloween är över

Själv har jag haft en riktigt bra sådan. Fredagen började med en oplanerad afterwork tillsammans med Palm & Nicke. Satte oss på Svenssons (som vanligt) för att smyga lite pilsner & ljuga lite. :-) Strax innan 20,00 landade vi hemma hos Palm för att dricka en liten öl & kika på Idol. Kvällen avslutades nere på Oscar.


Jobbade under lördagen med verifieringen av de projekt som skulle prod-sättas. Gick bra till slut, var lite som strulade under förmiddagen…men så ska det vara. Väl hemma kraschade jag i soffan ett par timmar innan det var dags att duscha, dricka ett glas vin & sen bege sig till Fredde & Johanna för lite fest. Riktigt trevligt att träffa alla vänner….var ett tag sen jag gjorde de!! Kände mig lite drucken fram mot 23,30 & dåv ar det dags att kliva hemöver. :-))


Vaknade 07,20 igår….solen sken & det kändes helt underbart att vara pigg den tiden. Tog mig en liten prommis i det härliga vädret innan det var dags att möta upp Madde nere på Allstar. Där blev det en smarrig burgare & ett par pilsner till fotbollen….Göteborg - AIK. AIK drog det längsta strået & vann. :-) Avslutade kvällen med att kika på Timrå…som mot alla odds spöade Frölunda. Galet viktigt..


06,00 klev jag in på jobbet idag…sen har de bara rullat på. Förhoppningsvis kommer denna veckan bara smälla till…längtar till helgen…sova!! Men om minnet inte sviker mig så är det även en 30 årsfest att närvara på! *gaah* :-P


Trevlig måndag alla mysiga!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback