Festen med stort M!

Har haft en riktgit bra helg..

I fredags var det iordningställande av festlokalen, där syster, Jörgen & Åke hjälpte till. Henke oxå kom jag på. :-P Gick hem till mig runt 19,30 för att dricka nån öl & ljuga lite, men Åke dog av i migrän & Jörgen var sliten sen Telias fest på torsdag.

Lördagen var rätt lugn, tog en lunch med Henke & Sofia nere på Svenssons...sen fick jag går hem. Hade tydligen förbud för att vara på stan..  *skrattar*

Kvällen! Min 30 årsfest. Hade sjukti trevligt, roligt & mysigt med alla de som var där. Fick många fina presenter oxå. Bla en till bubbla...som inte gick....än mindre rullade! Det tyckte Thomas, Macke & Lasse var sjuuuukt roligt. SJälv blev jag lite lack...då jag inte har en bil med dragkrog, en biltrailer eller en parkeringsplats. *suckar* Tur att LG finns.. Tack min vän!

Söndagen var inte bäst...men så är det dagen efter när det ska städas osv! Tack syster, Andreas & Jörgen! Utan er hade de tagit ett par timmar extra.

Sjukt kraschad igår, helgen gjorde sig fortfarande påmind! Lite piggare på kvällen dock...då Macke droppade ner. Snackade lite & sen drog vi iväg & gjorde lite ärenden...plockade upp lite kläder, ruggsäckar & handdukar hemma hos Lasse & Ullis, hämtade ett USB med bilder från 30 årsfesten, lämnade igen nyckel till lokalen & avslutade med att handla 3 cheese till mig!

LÄNGTAR som en dåre till helgen....första gången sen mitten på september som jag inte är uppbokad! Ända helgen från september till julafton som jag inte är uppbokad!! Ska verkligen bara mysa på hemma....laga god mat, dricka vin, gå omkring i mjukbyxor, lalla & mysa ännu mer! Vill nu joina, välkommen!! :-))

Vaknade sjukt tidigt idag, hade skumma & ångestframkallade drömmar! Finns nog en förklaring bakom de oxå...så jag märker la.. Nu är de dags att jobba vidare!

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback