En hektiskt november!

Har vart rätt duktig denna veckan, om jag snackar tiden som kommer efter jobbet. :-)

Fixat till i köket så det ser hyfsat ut igen...galet vad de kommer reklam som ska läggas i sina papp-påsar, flaskor som samlas i sina systemkassar osv. Egentligen är det bara bära ner & slänga skiten nån ggn i veckan...men det är jag tyvärr alldeles för dum eller lat att göra. *skratt* Tror dock inte att jag är själv om detta eminenta problem. :-P

Har även plockat ihop massa papper (bank, räkningar, styrelse, jobb osv osv), vilket även det är enkelt att göra i samma veva som kuverten öppnas...men vem orkar?!

Det enda som känns helt OK & inte det minsta jobbigt är att fixa matlådor till hela veckan. Har liksom gjort de så många gången innan & under så lång tid att det mest känns bra att få det gjort. :-)

Sen kommer ju detta med själva städningen....där hela placet ska dammsugas, dammtorkas, svabbas osv! Där spelar det nog ingen roll om man gör det någon ggn i veckan eller någon ggn i månaden....känns fortfarande lika o-roligt & omotiverande. *skratt* Bara koppla bort & sätta igång!

Fick annars ett erbjudande av JD & Jesse att ta en fika nere på Waynes igår vid 20,00. Avböjde dock, kände att skallen inte pallade. Kändes som jag var i mer behov av att självkurera mig i soffan. Då fick jag istället främmande av Maria som kommit hem från Norge. Snackade 10-15 minuter innan hon skulle vidare.

Onsdagen är kommen! Kommer få en matleverans hem idag, ska bli spännande & se hur allt fungerar runt detta. Risken finns att jag inte kommer besöka en affär om det flyter på bra. :-P

Annars blir det en klippning imorgon efter jobbet, sen en sväng ut till festyran för att styra en utstyrsel till lördagen. Bara gilla läget nu när alla fyller 30! :-)

Fortsatt härlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback