Än så länge..

Torsdagen är kommer & jag känner nån slags känsla av Rock´n Roll! *skrattar* Vill liksom bara blåsa på i 250 knyck utan att tänka... :-) Iof så är det nästan så man gör innan det blir en dump med tillhörande felutredning.. :-)

Känner annars att det skulle vara härligt att vara ledig imorgon. Nu hade vi ett viktigt möte mellan 15-16, så jag vet e f**n hur jag ska göra. VEM lägger ett möte mellan 15-16 på en fredag eftermiddag....skandal för f**n!!

Snart dags för mergning i den oranga miljön, sen kör CBD på igen!! Fick även kallelse till uppstart i Puhma 2010...vilket innebär att jag är uppknyten i projekt minst 50% fram tills maj 2010. Hääärligt!! :-))

Neee, en lite kopp tee nu!

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback