Touren

Ja, hur har den vart & vart for jag då?!? Sånt som ni säkert inte bryr er i....mne jag blåser rutten i vilket fall. =))

För 3 veckor sen så satte jag mig på tåget & landade i Sthlm, Linköping & Lund, För att sen ta en taxi till Sturup, flyga till Arlanda & Midlanda. På fredagen fick jag främmande av Hasse , Åke & LG....vi satt & snackade & smög lite godricka fram tills 05,00 på morgonen.....lördagen vart det Statshuset & Nordfest!! *kungligt roligt*

Sen var jag inte hemma en sekund från måndagen för 2 veckor sen fram tills i torsdags...typ! Då landade jag i Sthlm, E-tuna, Örebro, Sthlm, Visby.....i Visby stannade jag över helgen hos RIlle. Damn vad roligt & trevligt vi hade. =)) Sen blev det Shlm (igen), Uppsala, Sthlm & avslutningsvis Umeå. *pheeeew*

Sista April tillbringades med de älsta vänner jag har...Micke, Hasse & Åke...samt sambos osv Grillade i Essvik, men innan det så hade vi slappat till det ute i Juniskär. Kvällen får absolut högsta betyg! =))

Fredagen vart lung, samma lika med gårdagen. VIKTIGT att Manchester vann oxå! *jublar*

Idag blir det förhoppningsvis tvättstugan, sen en prommis, sen hojåkning & efter det en slapp & mysigkväll i soffan!

Ha en underbart härlig söndag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback