Vad?!

Sjukt trött i skrivande stund.....har haft en låååång dag med allt som ingår. Sen kom kvällen & gjorde dygnet ännu längre. Ska absolut inte klaga....har hunnit med att måla i stort sett allt 2 ggr....har 1/4 kvar av hallen att fylla imorgon efter jobbet. Sen är det bar att börja ställa iordning allt efter 4 svabbningar. *skratt*

Känner mig annars tom just nu, allt roligt måste även vara tråkigt ibland!! Så enkelt är det ibland...även jag har mina dagar!! (även om de kommer var 4"e månad) Mmmm, solen har som sagt sina fläckar!! Hoppas på en riktigt bra arbetsdag imorgon med en perfekt kväll....så jag kan vakna med ett leénde på lördag innan jag sticker till Lasse Lundberg för ett dag/kväll/natt i grabbarnas tecken!

Sov sött!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback