Uppdate

Har inte vart lika duktig som jag brukar här inne.. *host*

Men det är faktiskt så att jag saknar en dator hemma då det pågår en home makeover. *haha* Tur jag har polare som LG & Fredde en ggn som denna. Hade iof gjort detta själv annars, men det hade tagit längre tid & sen hade det absolut inte blivit lika snyggt. :-D Kommer la lägga ut lite bilder när det är klart....så ni får se de lilla saker som jag nu börjat ändra. En sak är iallafall säkert....jag är & kommer bli äckligt nöjd! *nickar instämmande*

Idag kommer undertecknad förmodligen bara att jobba halvdag....sen bär de av på Bolaget & sen hem till packningen. Kommer fara till stugan med Jörgen & "hans" barndomsvänner (ola  & stiernström). Kommer köra "vårens" första grillning ikväll med tillbehörande dryck osv. Sen är planen att ha en aktiv dag ute imorgon med en eller två kaffedrinkar. =)

Det ända som är tråkigt med att fara upp till stugan ikväll är att jag missar den sista NIB - Natt i backen tillsammans med grabbsen. Men ha förtröstan mina vänner....Henke, Johan, Marcus & Fredde kommer styra till detta på absolut bästa sätt, det råder det inge tvivel om alls.

Henke, vilket JÄVLA jobb du lagt ner på
Moyo´s nya sida. Stolt över dig bubbad!

Neee, dags att jobba vidare de få timmar som är kvar innan hemgång.
Trevlig helg alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

ojoj, Tackar, Får de o låta så dramatiskt men visst har jag jobbat lite med sidan =) Såg att din banner försvann, De var jag som råkade ta bort en mapp där den låg på servern men nu e den tillbaka! Hojta till om lite shredd i veckan!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback