Databrist, eller så..

Har alltså knappt kaft en dator hemma sen förra onsdagen...det var då det började.

Mitt äventyr till att få en snyggare & trevligare lägenhet. LG  hjälpte mig med lite saker mellan hallen & köket. Fredde & jag började att riva tapet i vardagsrummet. Nu börjar det bli lite klart i alla fall....Fredde har legat magsjuk i helgen...därför håller vi på med det sista i skrivande stund. Men de blir najs!!! Kommer lägga upp lite bilder sen på helheten. *me like*

Hade annars en underbar helg i stugan med kära & nära vänner. Jörgen, Maria, Ola, Elin, Fredde & Johanna...samt Leo (en sjukt vacker rottis på 11 månader). Helt klart att jag kommer fara upp fler ggr under våren....sen ska jag faaan bosätta mig där under sommaren. Känns så nu i alla fall. =))

Neee, dags att fortsätta arbeta lite!


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback