Bokhylla

Kunde la aldrig tro att det skulle ta en sådan tid att fixa iordning bokhyllan jag har i vardagsrummet. Iof så har det sen krappig ut under nått år nu...jag har liksom bara smackat in böcker utan logik osv. Samt att det fanns allt annat än böcker i den, ni vet hur man gör, använder de som en avlastningsplats!! *skrattar* Men nu är det fixat & jag är sjukt nöjd över min insats igen! :-)

Gjorde jag efter det igår kväll då...jo...började att dra kabellist....vilket blev riktigt bra. Varför gör man inte bra saker första ggn för, då har man jhu snyggt redan från start. :-)

Annars kommer Grandin & händer den sista våden ikväll, sen är det bara dra de sista listerna innan det är klart! *JUBLAR* Då är det bara se till att sovrummet är sovbart igen....så kommer de kännas ännu mera bäst.

Kanske en öl med Madde på fredag oxå....för att sen blicka framåt mot Jesses 30-årsskiva med tema wiskey!! Ni vet vad det innebär för undertecknad = minnesförlust!! Men de kommer att vara en underbar tillställning på alla sätt & vis.

Jobb, jepp!

Trevlig dag alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback