Ipod, fungerar de?!

Välkommen till en ny underbar dag! Jag sitter på jobbet sen dryga 40 minuter, jaaaaaaa, jag vet att det är liiiiiite väl tidigt!! Men duschen tog inte alls lika länge som jag hade räknat med & då slutade de med att jag droppade in hit runt 05,45..

Sista dagen idag...sen är det mini-ledighet i dagarna 5! *längtar* Kommer fara upp till stugan & bara vara....sen kommer broschan & Maria upp på torsdag. Midommar på ingång & vi kommer vara 35 st inräknad familj, släkt & vänner. Heeeeeelt underbart mysigt, roligt, trevligt & fantastiskt. *ler fånigt*

Var annars med JD & handlade ett batteri till skotern igår....sen stannade vi till & handlade en Ipod Classic 120 gbit till mig. Den ska sättas i båten för obegränsat med musik nu under sommaren. Fyllde den igår & sitter i skrivande stund med random på. *haha* Fick nog in ca 11-1400 album så......musik finns de!
Ipod

Ikväll hämtas båten oxå....till 99% säkerhet!! Motgångarna har vart många där nu....så det borde komma nått som ger mig lite energi tillbaka!! Värsta tänkbara fall är att det skulle kuka ur med nått idag & imorgon som gör att den INTE blir klar alls till midsommar & de skulle jag aldrig gå med på.. *Gaaaah* MEN, inte måla faan på väggen redan nu!!

DEN KOMMER BLI KLAR! =))

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback