Helgens bestyr..

I fredags så for vi upp till stugan, med siktet på att ladda batteriet för skotern...samt att dricka ett par kalla & bara vara tillsammans med mor & far. Tyvärr så hade en cell i batteriet blivit "urladdat" under vintern...så det var lite chansning om att de skulle fungera. Men vi ställde det iaf på laddning & avvaktade morgondagen.

Under tiden så smidde vi lite planer inför midsommar osv. Fram emot 00,00 tog jag & Jörgen varsin stol & gick ner till bryggan för att slappa. Sjön låg som en spegel & det var riktigt härligt ute....så vi snackade på där fram tills 02-tiden typ! *haha* Men det var riktigt länge sen som vi hade en J&B kväll!!

Efterom de regnade på kvällsen så fanns det tyvärr inte så mycket att göra på lördagen. Surt, men så är det! Vilket resulterade i att jag åkte hem med Jörgen. Han skulle ut & fira Gisse om fyllde år....detta tillsammans med Maria & Gisses kille Micke. =)

Själv hamnade jag hos Palm & drack vin tillsammans med Cissi & 2 andra tjejer, samt Jesse. Riktigt trevligt! Tog en bulle ner till Oscar vid 00,45.....och där träffade jag massa roliga folk. =))

Igår blev det en slappdag...regnade ju så sjukt mycket! Så jag käkade Curres & såg I im legend.

Neee, 2 arbetsdagar kvar...sen ledighet & stugan. *drömmer & längtar*

Trevlig dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback