*gäsp*

Känner mig lite trött idag, rätt självvållat iof....då jag var uppe & kikade på hockeyn inatt. Tyvärr så loosade Detroit, men det innebär att de får avgöra på hemmaplan i Joe Louis. =)) Måste bara kika upp om de är inatt eller imorgon natt.

Har nyss bestämmt att jag är ledig dagen innan midommarafton oxå. Så då kan jag åka upp till stugan på onsdag redan. MYS!! Snackade en sväng med JD igår oxå, ev så kanske han & Maria kommer upp samma kväll oxå, beroende på matchen som de ska spela (Nedansjö). Annars kommer de upp på torsdag på dan. =)

Fick främmande igår av kusin Ida, Marcus & Jörgen. Vi firade in Idas semester med en Koff. *skrattar* Har man semester kan man ta en öl vilken dag som helst utan att ha dåligt samvete! *hihi* Eller hur Jörgen?! Marcus droppade av rätt tidigt då kan skulle hem & fixa lite käk. Själv spelade jag & Ida massa Giutar Hero medans JD tankade hem lite saker & provade sitt nätverk....som för övrigt verker fungera riktigt bra. =)

Neee, dags att jobba vidare efter de 4 osammanhängade timmars sömn jag har i kroppen.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback