Fint främmande

Igår var det som sagt fotboll, landskamp mellan Sverige - Malta. Vi vann med 4-0.


Fick till matchen ett celebert främmande av min kusin Ida & hennes vän Lisa. Vi hann med lite GH innan matchen också såklart. *skrattar* Tjejerna hade med sig 2 flaskor rosé....Ida har ju semester & då är de rosé som gäller. *haha* När Sverige gjorde 4-0 målet slog vi på lite filmer från midsommar 2006 & 2008...snacka om att de ger en massa sköna minnen att skratta till. *hihi*


Runt midnatt knöt vi ihop säcken, jag skulle som sagt jobba idag. Åååå det gör jag också.. :-P


Klippning idag! Måste försöka bli lite sommarfin....även om sommaren i själv lyser med sin frånvaro!

Ska även ringa Segervalds runt 16-tiden bara för att stämma av läget med dem. Förhoppningsvis är allt klart....så jag & gubben kan hämta båten vid 13-tiden imorgon. *gnossar händerna*


Mmm, så är det!


Trevlig dag alla!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback