Då var det dags

Måste försöka bli bättre på detta med bloggandet. Nog för att det säkerligen inte är någon som läser.. *skratt*


Vad har hänt de senaste veckorna då....inte så mycket...men i samma veva massa massa saker!


Min syster & Andreas ska flytta ihop...eller rättare sagt, han ska flytta in hos henne i Mårtens. Så otroligt glad för deras skull.


Hunnit med en kravutbildning av säkerställande för IT-system i 2 dagar.


Årsmöte till Finland med ST-facket i dagarna 2.


Enhetsträff med alla oss från landet för Systemdriftenheten.

Kinderfest hos kusin Ida. Där vi firade hennes födelsedag, student (från högskolan), hennes fasta jobb, lägenhet & pris för bästa uppsats.


Inflyttningsfest hos Linda D, men massa sköna polare & trevligt folk.


Motorcykelns dag.


Födelsedagsfirande av Åke ute i Berga tillsammans med alla barndomsvänner osv. Underbart!


Fröken Kandi på Stats, vilket var en upplevelse.


Avtackningsmiddag för en arbetspolare som flyttade till GBG där hans barndomskärlek fanns. Vad säger man, gamal kärlek rostar aldrig?! =)


Båten är på G, vilket passar bra till den kommande helgen då jag ska vara i stugan. Får man dock tro på vädret som kommer så ska det bli regn. Men vad gör la det?! Inget alls om ni frågar mig.


Midsommar om ca en vecka. Den kommer som vanligt tillbringas i stugan med familj, släkt & underbara vänner.


Sen tänker jag oerhört mycket på en person som inte alls har det så roligt nu. Eller rättare sagt....2 personer! *KRAM på er*


LG & Hanna har flyttat ihop. Skitkul att det går bra för dem. =)


Jörgen & Maria spanar efter någonting större, vilket också känns så jä**a roligt för dem. =)


Semestern är på G, kommer vecka 29 & sen är jag ledig i veckorna 5. ME LIKE! Synd att den inte gick att köra parallellt med Jörgen hela tiden bara.


Har även hunnit med en grillning hemma hos Uffe & Romana. Som slutade i en spontan utgång för mig & Uffe....var inte igår som vi var ute tillsammans....men i samma veva så känns det som de var förra månaden bara! *skratt*


Giutar Hero - Metallica....kan vara de bästa som gjorts!


Grattis Mor!! Du förtjänar de.. =)


Har säkerligen glömt massa massa saker! Men nu har ni en liten koll på läget i alla fall.


// One Love


Kommentarer
Postat av: Pillis

Jo du... jag läser allitd :)

2009-06-13 @ 15:06:49
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback