Besvilkelse

Den var total igår, då jag efter min klippning ringde ut till Segervalds för att höra status på båten. Till min absoluta förvåning så har de inte ens börjat med den!!! Vilket jävla skämt, det är 3,5 vecka sen som vi lämnade in den & det skulle enligt den första utsagon ta 2 veckor.....men det är väl så när man ska lägga ut massa pengar. Att de tydligen inte betyder nått..  Åååå....känner en viss bitterhet oxå.. *suckar* Men vad är det att göra, såklart ingenting alls. OM...med ett stort OM....så kan de kanske kanske kanske kanske kanske hinna klart med den idag. Ska ringa vid 12,00 & höra ny status....men det känns liksom avslaget redan. Har de inte fixat den på 3,5 vecka så kommer de ALDRIG hinna med detta på en dag.

Mmm, så är det!

Sitter annars på jobbet sen dryga timmen, har kikat av alla batcharna & tagit hand om de felfiler som kommit. Ska hämta en kopp Java snart...den enda för denna dagen.

Kommer med största sannolikhet att hoppa över jobbfesten ikväll oxå. Sätta mig i bilen & fara upp tillsammans med mor & far....så kommer Jörgen upp lite senare. Vi ska fixa till vattenskotern så den fungerar tills midsommar. =)) Samt att de kommer bli massa jobb under lördag & söndag.....as always!

Trevlig dag alla, själv ska jag be till nån högre makt om att båten hinner bli klar idag!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback